Thursday, April 30, 2009

Khamis, 30 April 2009

Yeay ! Ada layout baru. Yeay, yeay !

Diam lah budak kecik ! Dush dush dush, hiyaaa !!!

Aku ada layout baru. Heehee. Saja je rasa nak tukar. Dah bosan dengan layout sebelum ni. Layout kali ni aku pilih sebab ia berwarna merah. Merah kan warna feveret aku. :D

Nikmatilah layout terbaru daripada ku. (Walaupun sebenarnya aku download je dari website) Nak tau siapa yang mereka layout ni ? Scroll sampai bawah. Mesti ada tulis. Oh, dan untuk layout kali ni aku sertakan sekali link untuk komen-komen bernas daripada pembaca. Jadi apalagas, dah reti baca reti lah tinggalkan komen ! (sambil cekak pinggang dan buat muka bengis)

Yang leceh tukar layout ni sebab aku kene letak balik blogroll tu semua. Nanti lah aku update kan. Sekarang aku nak pergi baca balik nota-nota Toxicology. Sabtu ni examnya. Doakan kejayaan aku menjawab soalan. Amin. :D


Mata aimashou !

No comments: