Friday, April 10, 2009

Mengenangkan kenangan.


Macam bodoh je muka aku kan ?? Garang nak mam... Muka minta pelempang. Hahahaha.

Macam aku tak suka je dapat diploma tu. :p

Nak tau kenapa muka aku macam ni ? Heehee.

Nampak studio ni macam sunyi sepi, tak ada gangguan langsung kan ? Tapi, sebenarnya, sekeliling kamera tu bersepah manusia-manusia yang tengah tunggu giliran mereka untuk ambil gambar. Bayangkan keadaan kat sekeliling Kaabah masa musim haji. Haa, macam tu lah. Kene berhimpit-himpit. Sebelum giliran aku punyalah lama kene tunggu. Memang penat lah. Dengan nak tahan orang tolak-tolak, dengan panasnya lagi. Bila panas dah naik ke kepala, apa lagi. Mesti lah menggelegak je hati ni. Haha. Itulah yang aku rasa sebelum gambar sebelah ni diambil.

Photog tu suruh aku senyum. Mula-mula aku boleh lah senyum tapi ada pula budak ni sibuk tanya apa entah kat photog tu. En. Photog tu pula pergi layan budak tu. Mana aku tak bengang. Dah lepas tu tak boleh nak senyum. Ditambah lagi dengan ramai orang merenung aku. Kalau parents aku ada sebelah aku takpe juga. Tapi parents aku malas nak sesak-sesak jadinya aku seorang lah dalam gambar ni.

Aku tak suka tengok gambar ni. Tapi nak buat macam mana kan ? Layan je lah.....Gambar ni dah diframekan, tapi sampai sekarang ia tidak bergantung. Malu aku lah kalau orang tengok gambar ni. :p

Aku terbuka folder masa aku kat PTPL dulu. Terkeluar lah gambar-gambar masa konvo dulu. Enjoy !




Gambar-gambar bawah ni sebelum konvo. Kira hari raptai lah. Lepas kitorang dapat jubah dan mortar board semua. Jalan-jalan di KLCC. Heehee. Rindunya korang !! Enjoy !



Kak Mazwan, rinduuuuuuu !

Semua gambar diambil guna point and shoot camera, Olympus ke Canon. Aku dah lupa lah. Rindu lah Kak Mazwan, Kak Tasha, Zarifi, Rey, Kak Ina, Kak Ayu, Syafa, Rolis dan errr....lain-lain. Heehee. Takpe lah. Nanti harap-harap akan ada yang nak buat reunion.


Mata aimashou !

No comments: