Saturday, April 4, 2009

Aku nak ia berakhir !

*mengeluh*

Kenapa perkara ni harus terjadi pada saat-saat aku perlu memberi sepenuh perhatian kepada final exam bulan depan ? Grrr, aku sangat tak puas hati !

Aku harap fasa yang sedang aku alami ni akan berakhir tak lama lagi. Betul-betul menyusahkan hidup aku sekarang ni. Bagi sesiapa yang tengah study lagi tu faham lah apa aku cakap ni. Bila nak dekat exam ni lah banyak benda yang nak diselesaikan, assignment lah, tutorial lah, habiskan chapter lah. Tu belum kira nak review balik chapter-chapter lepas yang akan masuk dalam exam. Boleh tahan juga lah tekanan untuk semester ni. Arghh !!

Aku dah cakap pada diri sendiri, aku tak nak terlibat dengan 'perkara' ni sampai aku dah graduate. Tapi malangnya, tak dapat ! Heehee. Nak kata malang, tak juga. Sebab ia buat aku lebih bersemangat. Yatta ! ;)

Sepatutnya aku kene baca nota sekarang ni, tapi kat sini pula aku. Heehee. Sambil-sambil tengok Diari Akademi Fantasia. :p

No comments: