Friday, April 10, 2009

Friendship.

Aku tak tau kenapa, tapi aku suka tengok gambar ni. Gambar ni memberikan aku ketenangan dan juga rasa senang hati. Aku boleh tatap gambar ni lebih daripada 10 minit.

Pelik ?

Entahlah. Bagi aku, tak salah untuk menghargai apa yang berada di depan mata kita. Contohnya, gambar tu. Melalui gambar tu, aku nak menunjukkan kepada semua pandangan aku mengenai kawan-kawan aku. Aku bernasib baik sebab dapat capture moment tersebut. Lihat muka mereka. Ceria, gembira, tak tension. Itulah yang aku rasa bila berada di samping mereka. :D :D

Boleh tahan juga 'sweetness' aku ni. Hahahahahahahaha.

Sebenarnya, semester 4 nilah kami menjadi semakin rapat. Semester sebelum ni rapat juga tapi takde lah serapat semester ni. Kami bergerak ke mana-mana dalam satu kelompok. Cuma ada seorang dua je yang tak selalu berada dalam kelompok tu. Tapi, tak kisahlah. Sebab bukan selalu pun.

Tapi, masa memang mencemburui kami. Akhir tahun depan mungkin kami tidak akan serapat sekarang. Tinggal lagi 2 semester sebelum semua berpisah menjalani latihan praktikal. Kalau dapat satu kelas satu tempat praktikal kan best. Memang habis lah hospital tu ! Heehee.

Apa yang penting sekarang, kami akan gunakan masa yang ada dengan sebaik-baiknya.

Kepada budak-budak Degree MLS intake 1/2007/2008,
Aku happy sangat dapat berkenalan dengan korang semua. Walaupun kita baru kenal baru 2 tahun lebih tapi korang lah yang paling sokong dan faham perangai aku. Sampai mati aku akan kenang kenangan kita bersama. Aku sayang korang !

Lepas grad nanti harap-harap kita semua akan still keep in touch, walaupun dah bekerja di berlainan tempat ok ?



Macam dah tak jumpa lagi pula lepas ni. :p

No comments: