Wednesday, April 8, 2009

Bulan untuk bercuti ! Yeehaa !

Yeeeeeehaaaaa !!!

Bulan depan adalah bulan percutian aku. Aku sangat teruja dan tak sabar nak menantikan ketibaan bulan Mei. :D :D

Tapi sebelum aku boleh bergembira dan bebas dari segala beban, ada satu cabaran yang menanti aku. Sebenarnya, 5 cabaran. Dan cabaran-cabaran inilah yang membuatkan aku sangat tertekan sekarang ni. Cabaran akan bermula 22/04/09 ni, dimulakan dengan subjek Pathophysiology.

Hehehehe.

Yep, final exam aku akan menjelang. Dan sekarang adalah saat-saat terakhir untuk mengulangkaji bab-bab yang telah diajar oleh pensyarah. MALANGNYA, mood tu tak kunjung tiba dalam diri aku. Sebaliknya, aku lebih banyak menghabiskan masa di depan laptop dan membelek 'anak' aku, Takeshi. Ya, aku namakan kamera aku Takeshi sempena nama pelakon Jepun kegemaran aku, Takeshi Kaneshiro. :D :D

Ok lah, berbalik kepada tajuk entri, bulan depan aku akan pergi bercuti ke 2 destinasi pelancongan di Malaysia, Cherating dan Pulau Langkawi. Tapi untuk Cherating aku pergi dengan keluarga, Langkawi pula aku pergi dengan kawan sekelas. Makin gelap lah kulit aku lepas ni. Duk berjemur di tepi pantai je nanti. Wheee ~

Boleh tahan juga lah tahun ni. Setakat ni. Baru satu perkara je yang betul-betul mengganggu jiwa dan raga aku. Whatever.

Aku ada kuiz esok. Sejak kebelakangan ni, kalau ada kuiz/test/presentation aku lebih suka buat perkara yang tidak sepatutnya seperti online, update blog, tengok TV dan lain-lain. Bahaya nih !

Esok ada kejutan untuk kawan aku. Nantikan entri seterusnya ! :D

Mata aimashou !

No comments: