Saturday, April 18, 2009

Aku tertekan.

Gahhhhh ! Aku tak berjaya lagi. Hahaha.

Aku takut lah badan aku ni akan jatuh sakit bila minggu exam. Sekarang ni aku dah rasa lain macam sikit. Macam mana ni eh ? Banyak sangat chapter aku belum cover lagi. Aku sekarang ni dah macam nak putus asa je. Ni semua sebab subjek Basic Pharmaco. Aku sangat stress bila sebut pasal subjek tu. Pada aku subjek yang paling menyusahkan sekali, kalau tak ada minat. Ahhhhhhhh !!!!!

Target aku sekarang ni untuk dapatkan 3A 2B je. Tak dapat lah nak sampai semua A. Memang dah tak ada harapan lagi. Dengan terus-terangnya aku beritahu, aku dah give up untuk usaha lebih Pharmaco nanti. Tapi yang B tu pun aku macam takut je tak dapat. Huh. Badan aku terlebih kerja keras semester ni. Aku harap semester akan datang dah tak macam semester ni lah. Boleh pengsan aku macam ni woo. Dengan nak travel dari Subang ke Shah Alam. Lepas ni aku nak minta belas kasihan Mak dengan Abah untuk benarkan aku duduk dekat sikit dengan Unisel. Aku tak tahan dah !

Patutnya dari aku berceloteh kat blog ni baik aku pergi sambung belajar. Hahaha. Tak dapat jack ! Kepala otak aku dah nak pecah dah rasa ni. Pandang nota tu aku nampak benda lain. Pandang nota tu balik aku nampak lain pula. Baik aku lepak-lepak kejap, layan perasaan. ;)

Tolong wehhhhh. Aku tak larat lagi dahhhhhhhhhhhh.....

Fokus aku sekarang = HOLIDAYYYYYYYYYYYY !!!!



Aku rindu dah nak pergi tempat tu. Sangat rindu ! Boleh lah aku berangan honeymoon dengan 'suami' aku. Huahuahuahuahuahuahua. Borang permohonan sedang dicetak untuk batch kali kedua. Kahkahkah. :p

Dah lah, aku dah mula balik ni.


Mata aimashou !

No comments: