Friday, May 29, 2009

Cuti-cuti Malaysia

Malam ni aku akan bertolak ke Kelantan. Akan berada di sana selama 4 hari.

Mungkin tak dapat mem-belog sepanjang aku kat sana. Sebab dengar cerita, Meksis Brodben tak dapat berfungsi.

Nampaknya, teman aku di sana hanyalah Takeshi. Oh dan juga Mak. Begitu juga dengan pakcik-pakcik dan makcik-makcik.

Dah siap kemas beg. Semua sekali ada 2. Sebab aku bawa baju backup kalau-kalau rakyat Kelantan sound aku. Tapiiiiii.....

Aku harap rakyat Kelantan takkan pandang semacam kat aku. Sebagaimana yang berlaku kepada adik aku. Sebab dia tak pakai tudung. Kahkahkah. Serambi Mekah lah katakan.

Tapi, kes sosial boleh dikatakan tahap toxic dose. Macam mana ?

Borong jersi kat sana lah. Amacam ?

Apa barang. Borong kaftan @ baju kelawar lah dengan kain batik/songket. Haha.

Please, please, pleaseeeeeee dapat pergi Pulau Perhentian juga.

Tak nak lah. Baik pergi jumpa Nik Aziz. Mesti boleh masuk frontpage suratkhabar. Kahkahkah.

Tapi kelas mula 1hb ni. Macam mana ?

Ha lu pikirlah sendiri.

Assalamualaikum!


Notakaki : Aku tengah tekanan sebab Mak suruh aku bawa satu beg je. Nanti tak cukup tempat nak letak barang-barang shopping. Macam banyak sangat nak beli. Baik bawa lori macam tu !

Update notakaki : Aku berjaya kurangkan beg menjadi 1 1/2. 1/2 tu sebab aku bawa beg galas. Jadilah kan..

No comments: