Tuesday, May 26, 2009

Bingung.

Aku dah berjaya secure tempat kat Stadium Nasional Bukit Jalil 18 Julai nanti. Korang bila lagi ? Cepat dapatkan tiket untuk diri sendiri, mak, abah, abang, adik, kakak, pakcik, makcik, sepupu, jiran, kawan baik, kawan tak berapa nak baik. Cepat, sebelum terlambat. Heeheehee.

Dengan susah payah aku pergi membeli tiket ni. Sebenarnya tak ada lah susah mana. Susah sebab nak kene mengharungi lautan perkataan yang keluar dari mulut Mak. =p Yelah. Tak ada ribut, tak ada hujan, tiba-tiba je cakap nak pergi tengok bola. Bukan guna duit sendiri pula tu. Mula aku plan nak pergi seorang je (cehh, macam berani!). Tapi memandangkan keadaan semasa yang banyak sangat kes perempuan kene kacau dan sebagainya, aku jadi takut, maka, aku pun mengajak juga adik-adik aku. Aku ajak kawan aku, tak minat. Chait! Aparaa kamu. Sepupu-sepupu aku pun akan berada di sana juga. Siap bawa lagi bini tengah sarat mengandung tu. Mendidik anak dari dalam perut gituu. Heehee. Jadi, 18 Julai 2009, aku ditemani adik-adik aku ke Stadium Bukit Jalil untuk menyaksikan perlawanan bolasepak diantara pasukan kegemaran, Manchester United dan pasukan tanahair, Malaysia.

Satu soalan. Agak-agak pasukan mana menang ehhh ? Huhu. Tak apa. Aku tetap mengharap pasukan Malaysia dapat menundukkan Man Utd tu. Paling koman pun 1 lah. Malaysia Boleh !

Tapi, soalan terpenting sekarang ni......


Nak pakai merah ke kuning hitam ???????


Bingung, bingung.....


2 comments:

azie said...

minat bola eh?huhu

AZ said...

yep. dan juga minat orang main bola. haha.