Wednesday, May 20, 2009

Cabaran bermula.

Percubaan pertama -> TIDAK BERJAYA !

Haha. Semangat tak cukup kuat untuk menangkis segala godaan daripada katil aku. Tak apa, aku cuba lagi pagi besok. Mahu tak mahu, aku terpaksa juga. Sabtu ni aku ada kursus untuk Highway Code. Ye, anda memang bijak. Aku dah register untuk ambil lesen. Weeeeee~

Jadi, sekarang aku sibuk membaca dan mengingati apa yang ada dalam buku tu. Akhirnya ! Yosh !

Doakanlah aku lulus pada percubaan pertama sebab Abah tak ambil pakej B = Gerenti lulus. Abah dengan yakinnya berpendapat anak dia yang seorang ni sangat genius dan dilahirkan sebagai pemandu berhemah. Takuttttttt...


Ja..


2 comments:

top_ace7 said...

woooo. ambik lesen. orang dah lama dah ade lesen. wahaha.

gambatte ne !
:)

AZ said...

siot kau acid. bulan depan gak aku akan dptkan lesen P tu. hahaa.

arigatou ! :))