Saturday, May 23, 2009

Makan-makan

Pagi tu aku ada kelas KPP. Apa itu KPP ? Kurikulum Pendidikan Pemandu. Heehee. Kursus tu adalah requirement untuk menduduki Ujian Komputer Undang-undang. Kursus berlangsung dalam dua sesi. Sesi pertama dengan En. Ramli, sesi kedua dengan En. ?? (terlupa pula nama beliau =p). Dalam kelas pertama aku boleh tahan lagi dengan En. Ramli tu bebel-bebel. Tapi kelas kedua aku memang tak dapat nak tahan lagi mengantuk tu. En. ?? tu cakap ok , memang menarik tapi aku dah mengantuk sangat. Ditambah lagi dengan budak perempuan depan aku dah tersengguk-sengguk kepala dia. Haha. Dah lah duduk depan okayy. Aparaa. Buat malu kompeni je budak tu.

'Siap cepat. Pak Andak ajak makan kat rumah dia. Ada ketam.' Abah

'Hehhh. Malasnyaaaaaa nak mandi...' Aku

Kat rumah Andak, Kak Shereen dan keluarga dah ada. Tengok la betapa comelnya anak dia, Najwa Qistina.

Sekarang ni dia dah tak takut dengan orang asing. Makin hyperactive pula aku tengok budak ni. Satu benda pasal Najwa yang aku perasan, dia suka tengok muka dia kat depan cermin. Mummy dia pun ada cakap dari masa dia baby memang dia suka duduk depan cermin. Haha.


Najwa dengan Mummy and Ayah dia.


Petanda awal untuk mengikuti jejak langkah aunt-aunt dia yang suka syok sendiri (contoh: Aunt Fira, Aunt Ella).

No comments: