Thursday, May 28, 2009

Mimpi ngeri di pagi hari.

Aku ada seorang pakcik kat luarnegara. Minggu lepas dia ada hantar SMS.

Kalau apa-apa tak elok jadi malam 27 nanti aku tau mesti kau berjaga malam.

Pakcik

Tepat pukul 5.30 pagi, pakcik aku kat luarnegara tu call.

Glory, glory Man United. Glory, glory Man United. Glory, glory Man United. And the Reds come marche....

'Hello...' Aku

'Dah, lepas ni kau tak payah tengok bola lagi. Duk atas katil tu tidur diam-diam. Suweyyy betul !' Pakcik

Dengan terpinga-pinga, 'Ha OK...' Aku

Klik.

Bila aku bangun pagi tengahari ni terus aku check telefon bimbit. Betullah pakcik kat luarnegara tu call. Maknanya....

BETULLAH MANCHESTER UNITED KENE TITIK DENGAN BARCELONA 2-0 PAGI TADI !

Ingatkan aku terbawa-bawa dalam mimpi masa Eto'o dengan Messi jaringkan gol. Dem.

Lepas ni bila Man U dapat masuk final aku tak nak tengok lah. Asal aku tengok je mesti kalah. Asal diorang kalah je aku tengok. Kechiwa aku. Sampai pakcik aku kat luarnegara, SIR ALEX FERGUSON, pun dah sound aku. Huwaaaaaa !!

Kredit kepada ManchesterEveningNews.co.uk

Apa pun aku ucapkan tahniah kepada FC Barcelona kerana memenangi UEFA Champions League 2008/2009. Memang mereka layak menjadi juara sebab Man U main kureng sikit tadi. Kepada fan Barca, DIAM AH ! Kepada fan Chelsheit, Liverfool dan Arse-nal, tak payah cakap banyak. Team korang tak masuk final pun season ni. Diam sudah.


Notakaki : Macam ni kot muka dia masa call aku pagi tadi. =(


No comments: