Saturday, May 2, 2009

Sabtu, 2 Mei 2009

Badan aku hari ni memang betul-betul rasa macam tak bermaya. Nak bagi mata aku berkedip pun aku rasa macam nak angkat lori balak. Ditambah dengan tekak aku yang sakit dan kering ni. Walau banyak mana aku minum air tapi tekak aku tetap rasa kering. Perit woo. Dari pagi tadi sampai sekarang dah berapa botol air kosong aku minum. Sampai aku dapat buat rekod peribadi hari ni. Aku masuk tandas lebih daripada 10 kali. Sebelum ni, 2 kali sehari je aku masuk tandas. Serius !

Esok aku nak pergi klinik lah. Aku takut pula kalau-kalau aku terkena jangkitan influenza H1N1. Tapi aku tak keluar rumah. Hmm, mungkinkah virus itu datang daripada Doublecheese burger semalam ? Mustahil. Apa pun kita tunggu apa kata doktor esok. Time nak last-last exam lah baru badan nak sakit. Macam tau-tau je lepas ni dia kene duduk rumah sepanjang cuti. Heehee. Tapi aku kene sihatkan badan untuk ke Cherating nanti. Weee~

Esok paper terakhir untuk semester ni. Yeah !


Mata aimashou !


p/s= Aku ambil masa 1 jam lebih untuk menaip entri ni. Komitednya aku meng-update.

No comments: