Wednesday, May 27, 2009

Hidup tak palat tapi kau memalatkan hidup

Aku. Benci. Streamox.

Walaupun dia dah berkhidmat lama di rumah aku tapi hari ni dia betul-betul mencabar kesabaran aku. Sampaikan mulut aku yang suci murni ni boleh mengeluarkan perkataan yang tak pernah terfikir dek akal untuk digunakan.

Nasib baik malam-malam kau tak buat hal, Streamox. Kalau tak memang dengan rasminya aku ban kau seumur hidup. Guna Meksis Brodben. Up to date sikit. Haktuih. Up to date waklu !

Tapi walaubagaimana palat kau Streamox aku tetap tak boleh nak bertukar ke brodben jenama lain. Bagi aku kalau dah setia dengan satu tiada lagi yang kedua. Kalau kau dah mampus lain ceritalah kan. Aku cari pengganti terus. Hidup tanpa internet ibarat Kentaki tanpa cheesy wedges. Gitu lah gamak pentingnya.

Dah mula bebel.

No comments: