Saturday, November 6, 2010

Projek Mega (bukan bangunan 100 tingkat)



Setelah lama sangat dalam mode cuti, tiba saja satu tahap aku akan rasa seperti terperangkap. Aku perlu untuk melihat dunia luar. Hanya perlu duduk dalam kereta, jalankan ia dan nikmati pemandangan berlatarbelakangkan muzik dari corong radio. Ya, aku bukanlah seorang yang terlalu bersosial dengan manusia. 

Bila rasa terperangkap yang diperlukan hanyalah udara dan pemandangan yang berubah-ubah. Tak semestinya perlu disertakan sekali dengan manusia dan perbualan.

Keinginan untuk meneruskan projek tu datang kembali. Aku cuma perlukan dana untuk memastikan projek berjalan lancar. 

Tidak, bukan final year project.

Projek ambil gambar menggunakan anakandaku, Ayano. Gambar-gambar yang diambil akan dipaparkan di dinding bilik aku tak lama lagi. Maka, dengan ini Abah dapat menjimatkan wang dan tak perlu membeli wallpaper untuk menampal dinding putih yang suci lagi bersih itu.

Namun, projek ini hanya akan berjalan sekiranya aku dapat kelulusan daripada MBF (Mak Bapak Fnance) untuk membeli Diana 35mm back yang berharga RM195 (tidak termasuk caj penghantaran).

Doakan.
.

1 comment:

Anonymous said...

nak pergi mana ,tangkap gambar apa.......sorang2 nanti kena kidnap kang.