Thursday, November 4, 2010

Kalau bosan kita isi masa dengan benda berfaedah (ke?).

Baru beberapa bulan aku tukar layout blog ni tapi aku dah mula rasa mual tengok. Aku tukar sikit lah background dengan header tu. Kasi fresh sikit rupa.

Oleh kerana aku ada banyak masa terluang, aku dah buat akaun Tumblr. Di situ adalah tempat untuk aku melihat benda-benda yang boleh membawa kegembiraan dan aku kongsi dengan followers (kalau ada yang sudi). Nanti kalau dah mula kelas tak tahu la sama ada boleh update lagi ke tak. Harap aku dapat luangkan sikit masa untuk tengok benda-benda yang happy. Asyik nak depress je tak sihat pula kan ?

Jadi, kalau kamu sudi untuk melihat sila klik Chocolate Chunk
.

3 comments:

Anonymous said...

tengok wardrobe dlm bilik buat u gembira?....depress kenapa?

AZ said...

Bukan wardrobe ja. Banyak lagi. Depress kerana banyak benda.

Anonymous said...

contohnya :)