Wednesday, June 24, 2009

Penukar. Betulkah ?

Hari ni aku tau memang ramai yang menunggu. Sampai ada yang sanggup ambil MC daripada kerja dan lagi teruk, ponteng sekolah.


Aku seperti juga warga kotaraya yang lain tak ketinggalan untuk turut serta dalam hype hari ni. Dan ternyata, memaaaaaaaaaaang berbaloi !


Terutamanya masa bahagian besi keleting keletung. Peh, memang aku terasa nak melompat-lompat saat tu juga. Bila tamat, aku memang melompat. Ha ha ha.


Semua ni takkan terjadi jika Doreen dan Kamila tak ada tiket lebih. Thank you so much Doreen and Kamila !


Sekarang, siapa nak bagi aku Camaro kuning ?





Notakaki: Doreen dan Kamila adalah orang yang tak dikenali. Mereka tiada hubungan terus dengan aku mahupun ahli keluarga aku. Tapi mereka memang baik hati. :)

2 comments:

top_ace7 said...

wahh. dah tgk besi berlaga. besnye. aku plan nk tgk mggu depan. tggu tak ramai org.

haha.

AZ said...

Haha. Aku rasa minggu depan pun ramai lagi. Confirm.

Tp maybe kurang sket lah dr minggu ni. Lepas 15 minit beratur baru sampai kaunter. Fuh.