Friday, June 12, 2009

Aku dan Ayano.

Cara pembungkusan yang sangat berkesan. Tapi berpeluh aku nak buka. Sebab dah tak sabar.


Jeng jeng jeng. Hasil daripada titik peluh aku. Hikhik.
Yang kanan: Lomo Notebook. Cool kan design ?
Yang kiri: nama asal Diana, nama baru Ayano. Comel kan ?



Satu lagi tarikh bersejarah.

12 Jun 2009. Detik perkenalan aku dan Ayano.

Ayano. Hasil gabungan perkataan 'Aya' dan 'no'. 'Aya' bermaksud warna atau rekabentuk, 'no' bermaksud kepunyaan. Bila digabungkan ia bermaksud warna saya atau rekabentuk kepunyaan saya. Memang sesuai dengan ciri-ciri baby baru aku ni.

Korang dah tengok macam mana rupanya. Kalau lupa, klik sini.

Sekarang perasaan teruja memang memuncak dalam diri aku. Malangnya, perasaan tersebut tak dapat untuk dipuaskan buat seketika. Filemnya belum dibeli. Kenapa aku tak order sekali hari tu aku tidak tau. Akhirnya, terpaksa memendam perasaan dulu sementara filem sampai ke tangan.

Aku nak cuba guna filem 120 dulu. Tak kenal maka tak cinta. Harap-harap jatuh cinta lah. Heehee.

OK, terima kasih lomokids.SHOP ! Kepada yang berminat, jangan teragak-agak untuk order dari mereka. Servis mereka tip top !

No comments: