Sunday, April 11, 2010

Mimpi lagi lah.

Sigmund Freud cakap, dengan bermimpi kita dapat meluahkan kehendak tanpa sedar yang pada realitinya tak dapat diterima, sama ada oleh diri sendiri atau masyarakat.


Paham dak apa aku cakap ni ? *gelak*


Ingat lagi mimpi tak munasabah aku hari tu ? Kalau tak ingat baca sini.


Malam tadi aku mimpi lagi. Mimpi-mimpi aku memang random. Datang bila aku tak fikir langsung pasal apa yang aku mimpi tu.


Aku keluar dengan kawan aku. Pergi mana aku tak tau. Tapi kitorang pergi naik bas. Oh yes, naik bas. Tapi bukan bas yang kat Malaysia ni la. Tak nak kalah, nak naik bas yang luar negara ja. Huh.


Balik pada cerita mimpi tu. 


Dalam bas tiba-tiba dia buat perkara yang memang aku tak sangka dia akan buat. Aku terkejut. Memang terkejut habis ! Tapi aku layankan saje. *gelak besar* 


Terus aku terbangun. Lepas tu sakit kepala ! Cycle of sleep aku terganggu. 


GRRR !

2 comments:

Anonymous said...

apa dia buat???cakap I LOVE U KE?-shamini

AZ said...

No lah. Cakap I hate you. Hahaha.