Thursday, April 1, 2010

Gila ke apa ni ?

Takeshi dah balik. Tapi aku tak sempat nak pegang dan belai dia. Adik aku dah bawa Takeshi keluar pergi tengok budak-budak lompat dan berlari sambil kejar bola.


Bila la nak hantar dia jumpa doktor ni ?


***

Entah kenapa, sejak dua menjak ni aku rasa tak normal. Semua perkara aku analisis lebih dari sepatutnya. Rasa nak meletup tapi....tak sanggup.


Banyak sangat kata-kata dari orang sekeliling yang menyakitkan hati, tapi aku balas dengan senyuman dan kepura-puraan. Walaupun dalam hati rasa macam ditolak masuk ke penjuru belakang tirai.


Sekarang belakang tirai tu dah ada gaung. Kat bawah gaung tu aku nampak air terjun dan sungai.
Nampak cantik pemandangan kat situ.


Buat aku rasa nak pergi sana.


Sekarang ni tanda-tanda aku dah tunjukkan. Cuma tak ada orang yang nampak lagi.
Harap orang akan nampak sebelum terlewat.


Yang aku perlukan pertolongan.

No comments: