Thursday, March 12, 2009

I'm sorry, it's all me.

Hmm. Terasa diriku sungguh tak beradab dan berbudi bahasa bila baca entri yang lepas. :p

Whatever.

2-3 hari lepas saya dapat tau yang auntie saya masuk hospital. Dia muntah berdarah and ber** berdarah. Dapat tau malam tu nak dekat pukul 12 auntie saya dibawa ke hospital. Doktor semua check rupanya usus auntie saya berdarah. So semalam dia undergo operation and lepas tu masuk ICU. Alhamdulillah. Hari ni dia dah sedar tapi still lemah lagi and cakap pun sikit-sikit je. Weekend ni saya nak balik JB tengok auntie saya. Sepatutnya ada lawatan pergi rumah PERNIM tapi terpaksa lah cancel. Saya pun memang dah rindu sangat nak balik JB. :( Doakan lah auntie saya cepat sembuh and sihat sejahtera.

Agenda utama hari ni, meeting Prostar. :) Meeting kali ni between AJK and members. Tapi tadi Presiden tak dapat join. In fact, ramai yang tak dapat join sebab terikat dengan komitmen masing-masing. Wah, ayat ! Hehe. Mula saya pun macam malas nak pergi, tapi pergi je lah alang-alang dah ada class pukul 2 tu. Tadi pun beli t-shirt Prostar. Tapi design kureng sikit lah. Demi nak support persatuan, saya pun beli lah. Tak mahal sangat pun, RM16 je. From the meeting jugak saya baru tau yang mereka-mereka ni dah banyak buat aktiviti. Hmmm, kenapa kitorang tak tau ye ? Tak aci betul. :(( Members selalu jadi mangsa birokrasi. Huhu. Tak relevan sungguh.

Mak saya dah bising ni. Lagipun kene tidur awal sikit hari ni. Mengantuk sangat. Sleep deprived ! :p

Dewa, mata !

No comments: