Friday, March 6, 2009

A Concert Experience.


OMJ. I just watched Jonas Brothers : 3D Concert Experience !!!!!!!!!!!!

If you are a JB fan, please please please please, don't miss the movie ! You'll love every second of it. Heehee.

Nasib baik lah petang tadi browse thrrough website TGV, saja je nak tengok showtime for movie2 yang best, like Seven Pounds, Marley and Me, Role Models and yep, the Jonas Brothers 3D Concert Experience. Actually, malas nak keluar hari ni. Yelah, lepas exam so kepala ni macam ketat sikit. Huhu. Buuutt, when I saw the Joe's face on the website, instantly, terus teruja gila nak pergi tengok. Ajak lah Ella pergi tapi dia ada tuition until 7 pm. The earliest show was at 7 pm. So tak sempat lah kalau nak tengok at 7. The next show was at 9.30 pm. Despite the time, saya pergi jugak tengok. Tagging along also Ella and Fira.



Dalam cinema tu, guess what ? Ada 6 orang je, including us. Memang macam awkward habis lah. Hahaha. Tapi semua tu tak dapat melemahkan semangat saya. 6 orang pun boleh lah. When the movie first start I was reluctant to woohoo-ing and all, but when I heard their music for the first song, OMJ, I was singing along without my realising it. Hahaha. Lepas tu, nasib lah kan. I acted like I was in one of their concert ! Singing along and screaming and all that. Takleh nak bayangkan la if I were to really go to their concert. Tak sabar gila sehh World Tour JB !!



And the first time I heard the new song, Love On Its Way, my heart meltssssss. Adoi, sangat sweet okayyy lagu tu. Lagi dengan video clip yang diorang buat. Hmmm...Sangat mengasyikkan. Haha. And Joe. Joe, Joe, Joe. JOEEEEEEEEEEEE !! :p



Sorry lah kalau ada yang rasa menyampah or nak muntah dengan post ni. Bila saya tengah excited macam ni lah jadinya. Dalam panggung tadi pun macam orang gila. I was the only one who were screaming and singing my heart out. Kekeke. But, nasib lah Fira pun ada nyanyi sikit. Kalau tadi ramai orang dalam cinema tu mesti lagi best. Mesti lagi ramai yang akan jadi over-excited macam saya. Heehee.


Sangat hot kan ? ;)

Seriously. Saya tengah high sekarang ni. If only JB are coming this month. On the 11th diorang akan announce their World Tour dates. Wooooohooooo ! Toloooooooong lah jangan bulan May nanti. Or bulan-bulan sebelumnya. Tapi saya rasa maybe end of the year kot. Tapi tak kisah lah bila pun. Yang penting saya akan beli tiket for front row ! That I am sure. Tak kisah lah mahal macam mana pun. Apa yang pentinggggg ? Tak bukan kerjasama, DUIT. Heehee. Kalau takde duit macam mana nak beli tiket front row kan ? :p

Jonas Brothers are running to MEEEEEEEE ! Heehee. How I wish that everyday. ;p

Dah lah. I want to go and dream about them. Oyasuminasai. :D

No comments: