Friday, July 31, 2009

Life is good !

Isabella adalah
Kisah cinta dua dunia
Mengapa kita berjumpa
Namun akhirnya terpisah
Siang jadi hilang
Ditelan kegelapan malam
Alam yang terpisah
Melenyapkan sebuah kisah...


Tapi hari hari aku bukan macam lagu di atas. Siang memang hilang, tapi ditelan kemuraman petang.


Jadual tidur dah tak menentu. Tidur lambat, bangun pun dah tentu lambat.


Hidup aku sekarang kosong. Serius. Absolutely zero!


Jangan kaitkan dengan kehidupan single aku. Tak ada kena mengena.


Cuma hidup aku sekaran tiada tujuan. Hidup setakat meneruskan kehidupan tanpa hala tuju.


Kenapa kena teruskan hidup ?


Tuhan jadikan kita dalam dunia ada sebab dan tujuan. Jadi, terpulang pada kita untuk cari apa tujuan kita dijadikan di muka bumi yang serba indah ni.


Setakat ni aku belum dapat lagi apa tujuan sebenar aku. Tapi aku belum putus asa lagi. Walaupun sakit dan payah untuk melalui ranjau berduri ni, aku yakin semua tu menyediakan aku untuk hari yang mendatang.


Satu aku pasti, perjalanan hidup ini kita yang tentukan.
Bukan orang lain.


Jadi, mari kita sama-sama cari tujuan itu.


Kalau dah tau kongsilah dengan aku.

No comments: