Monday, October 25, 2010

Kebelakangan ni sibuk sikit..

Sibuk menyiapkan kerja-kerja yang sepatutnya disiapkan awal dulu. Daily report masa praktikal dengan SOP. Dah sebulan lebih sejak habis praktikal jadi semua perkara semasa praktikal kelihatan samar-samar. Ditambah pula dengan nota yang disalin tidak berapa lengkap makin sukar kerja aku untuk disiapkan.

Aku cuba untuk tidak menulis apabila tiada perkembangan menarik atau tiada perkara menarik yang terlintas di fikiran aku. Tapi kadang-kadang aku perlu untuk menulis sesuatu untuk mententeramkan diri bila aku bosan.

Ya, sekarang aku rasa bosan.

Tidak, kerja belum siap lagi.

Semakin aku hampir selesai semakin aku malas. Seperti atlit lumba lari yang semakin perlahan lariannya apabila semakin hampir ke garisan penamat. 

Ok nak pergi makan. Selamat.


P/S: Diana tu masih belum terjual. Sesiapa yang berminat sila pergi sini.
.

No comments: