Thursday, March 18, 2010

Kau apahal ?

Aku orangnya simple aje. Tak kompleks mana pun. 


Jadi bila aku bagitau kau, aku tak suka, maknanya memang aku tak suka. Dan bila orang dah tak suka tu dah tak paham paham lagi ? Berhenti la sebelum orang menyampah. 


Benda yang kecil kadang-kadang kalau dilempar kat muka kau selalu mesti jadi rimas kan ? So bila dah rimas siapa yang boleh tahan sabar. Para anbia' sahaja yang mampu bersabar bila diletakkan di situasi begitu. Jangan kata nabi, ustazah pun aku bukan. Jadi dah tentu lah aku rimas bila kau lemparkan kata-kata begitu. Biaq pi la 5 kali ka, 50 kali ka. Bila cheq habaq cheq rimas, maknanya cheq suruh hang stop dan tu juga.


Dan apa maksud kau bila cakap ni semua ujian ? Pfttt. Ayat coverline bila dah kena sound direct dengan aku ? Aku straight to the point je. Tak main la kias-kias. 


Nak melawak pun ada gayanya bang. Bukan main hentam keromo je. Gaya kau melawak tu dah ketinggalan zaman. Budak sekolah tadika je yang melawak gaya tu. Ok ? Umur dah dewasa buat gaya dewasa. Tapi kalau fikiran masih di takuk tadika nak buat macam mana kan. Terpaksalah terima.


Aku tak marah. Cuma menyampah. Ok, sekian terima kasih. Bye.

12 comments:

Aka-chan said...

ape kes ni weh ?? menyampah gile je...

AZ said...

Macam kes kau tu la dengan Bangau Jr.

Aka-chan said...

ape lagi la die tuh ! x abes abes . haha. ape plak la kali neh ! die betul betul menguji kesabaran semua orang !

Mahathir Othman said...

waah ni dah marah gila ni.........nak marah tu tak pe tapi jangan la panggil gelaran yang bukan2.tak puas hati hantar kat wall la. Gajah........ingat dah habis dah semalam..rupanya nak sambung lagi.....no fear

Mahathir Othman said...

ingat semalam dah sattle , awak nak sambung lagi azlina .....oleh sebab panggil saya bagau saya balas balik miss gajah

AZ said...

Like I said, tak marah. Cuma menyampah.

Saya jaga reputasi awak dalam alam siber ni dengan tak tulis nama. Tapi awak yang membongkar sendiri identiti.

Tak dapat nak tolong.

P/S: Blog ni blog peribadi. Tempat meluahkan perasaan. Bukan nak sambung. The world doesn't evolve around you, En. Mahathir.

AZ said...

Oh ye. Pasal panggilan tu saya tak kisah. Sebab tak penting.

Mahathir Othman said...

the world does involve around me , sorrry azlina i have 7th sense that can detect anything involve me.
reputasi tak penting azlina semalam saya cakap tak dapat kacau awak dengan afiq......awak yang fikir bukan -bukan
sebab awak tak marah saya panggil gajah ok saya tukar . m. Gemuk

Aka-chan said...

weh ! ape ni kawan! jangan gado2 la. kalau dua pihak masing2 keras kepala xkemananye. bermaafan la. kita satu kelas. balik balik muka same jugak jumpe. x elok la bermasam muka pulak kan?

mahathir, mintak maaf la ngn cik azlina tu. x gentleman la kamu ni. hehe

AZ said...

Aku takde hal. Orang salah faham cakap aku marah padahal biasa je.

susudalambotol said...

yes, saya pun mengalami benda yang sama. paling menyampah bila orang asik ulang benda yang kita tak suka. rasa nak penampo je sekali.

AZ said...

Lagi baik sakit pipi dari sakit hari kan ? ;p