Saturday, March 13, 2010

Hampa untuk orang lain

Selalunya perkara pertama yang aku buat selepas log masuk ialah baca blog-blog yang aku follow. Orang kata untuk dapatkan sedikit mood. Bukan aku cedok idea dari blog-blog tu punnn. Plagiarism tak main la beb !


Patutnya masa aku tulis ni depan aku tak ada katil empuk aku, tak ada bantal aku selalu guna untuk tidur, tak ada gebar yang selalu protect aku dari hypothermia malam malam.


Patutnya aku tak berada di rumah !


Cis.


***

Aku dah terbayang pasir pantai warna putih/krim. Laut hijau/biru. Pokok kelapa beratur berderet tepi pantai. Angin bayu yang menghangatkan suasana. 


Serius potong gila bila aku dapat tau aku takkan dapat rasakan semua tu. Not yet anyway, but still..... ;(


Dengki aku dengan budak sekolah ! Ikut hati nak je aku meng-MC-kan diri. Tapi fikir balik, dah last semester takkan aku nak pedajal pointer kan. Daripada aku ada harapan nak makan duit free, tak pasal je kang aku kena bayor duit PTPTN. Mana ada duit !


***

Cik Naza buat hal lagi ! Kali ni skru bontot dah longgar pulak. Nasib baik sedar masa baru bertolak. Selamat nyawa kami anak beranak.


Cik Naza, silalah sembuhkan diri anda. Anda sahaja lah yang boleh kami harapkan. Jangan sampai aku panggil tok mudim potong segala bahagian kau. NAK ?!

4 comments:

Aka-chan said...

wah .. kesiannye ko. nak melancong kemane weh??

AZ said...

Pulau Sibu, Johor. Sedih sungguh tak dapat ikut. ;(

Unknown said...

ooo...minggu ari tu tak gi johor yeak??siannya...awat tak cakap??kalau tak leh datang kenduri umah akak...boleh cuci2 mata...hehehe....

AZ said...

Cuci mata ?? Hahaha. Last minute kereta buat hal. :(