Friday, January 29, 2010

Wajah baru

Tiba-tiba je rasa menyampah dengan layout merah tu. Walaupun aku ni termasuk dalam kategori die hard fan warna merah.


Layout sekarang kan lebih cool dan menenangkan kepala otak sesiapa yang melihatnya. Aaaahhhh...


Feel dia macam kau tengah baring di tepi pantai beralaskan tikar mengkuang kain sambil angin bayu.....


Angin bayu membawa dirimu,
Sepintas lalu ku terkenangkan mu,
Memori silam meresap malam,
Kenangan bersama ku simpan selamanya~


*screeeeeeeechhhh*







Tengah cakap pasal apa eh ? Ahhhh, abaikan saja.


@@@


Bulan tujuh ni tibalah masa untuk aku meninggalkan rakan-rakan dan ahli keluarga.


..........................


....................


.............


.......


...


.


Gila macam bunyi orang nak bunuh diri. Astaghfirullahalazim.


Bulan tujuh aku pergi praktikal lah. *gelak*


Hari tu head programme suruh senaraikan pilihan tempat untuk praktikal. Sudah aku senaraikan. Sekrang tunggu je lah dapat tempat ke tak.


Kepochi-kepochi di luar sana mesti nak tau. Aku letak Sabah sebagai pilihan pertama.


Sungguh berani pilihan aku. *gelak lagi*


Sabah best apa. Ada seafood, ada laut, ada gunung, ada......ada......ada.....ada apa lagi ah ?! Aku tak tau lah apa ada kat sana sebenarnya.


Sebab tu aku nak pergi sana. Merantau ke tempat orang untuk menimba pengalaman baru. Jauh perjalanan luas pemandangan.


Tu pun kalau dapat. Kalau tak dapat, terpaksalah aku bermandi peluh dan sakit kaki naik komuter.


TAK SUKAAAAAAAAAAAA !!!




Notakaki: Cipan betul adik aku privatekan blog dia. Macam mana aku nak jalankan OPS STALK aku ni ???

No comments: