Sunday, January 31, 2010

To infinity and beyond ! Buzz Lightyear style~


Hari ni aku tengok jari jemari tak ada lagi helaian rambut yang meriah melekat keliling tu. Oooo sangat melegakan ! Kalau tak sebelum ni, mesti aku sentiasa paranoid. Takut okay nanti jadi macam Sharifah Amani dulu. 


Satu Malaya kontroversi nanti.


@@@
Malam ni kali kedua aku menjamu selera di Chilli's bersama Amir, Faid, Farhan, Sureen dan Ili. Occasion, birthday celebration for moi. Makan mushroom swiss burger sambil bergembira. 


What ? Lame.


Get it ?


 


 


 


 


 

@@@


Yang penting hari/malam ni United menang. Terima kasih Nani, Rooney dan Park Ji Sung. Ada tengok Nani punya goal ? Pehh. Mengancam ! Makan hati Arshavin ngan Fabregas tengok. 


Confirm tadi kena hambur habis dengan Wenger. Haha. At least lepas Evans tolong scorekan goal untuk Arsengal, Wenger tak ada lah lari menggelabah keluar dari dugout, terpekik terlolong (macam Mancini poyo). 


Depan penyokong sendiri pulak tu kalah. Tsk tsk tsk...


 Hik hik hik...^_^


Chelsea, wait for us. We're just one point behind you. :)))

2 comments:

susudalambotol said...

sungguh lah saya cintakan Cilis!

AZ said...

kak hidd, saya pun ! food sangat sedapppp. :D