Saturday, January 30, 2010

Bermulanya.....


Jika tiada aral melintang, insyallah aku akan mulakan Projek Tiga-Enam-Lima pada bulan Februari.


Woohoo ! Syiok woo, walaupun belum mula lagi. *gelak*


Sekarang aku tengah kumpul idea-idea bernas untuk sesi menembak. Jadi kalau sesiapa ada idea boleh la kongsi. Gong Xi, Gong Xi, Gong Xi Ni....


Projek Tiga-Enam-Lima ni berkenaan dengan fotografi la. Sedia maklum, setahun ada 365 hari. Satu hari, satu gambar dan sedikit catatan mengenai gambar tersebut. Pada aku, projek ni agak fun la. Tahun depan kau tengok balik mesti rasa best teringat peristiwa di sebalik gambar tersebut.


Selain tu, skill dan teknik mengambil gambar boleh diperbaiki lagi. Practice makes perfect, tak gitu ?


So far, aku dah catatkan beberapa idea tapi aku nak tau juga dari pandangan orang lain apa yang mereka nak lihat. Ruang komen di bawah, keyboard depan mata, guna jari untuk menaip apa ada dalam kepala anda. *senyum*

2 comments:

Unknown said...

minat dengan fotografi ke?cuba kamu masuk blog ni http://akraminhariri.blogspot.com/

kawan akak ni photographer.kawan sejak sek men.lulusan UITM dalam photography.so kalau apa-apa nak tanya pasal bidang yang kamu minat ni,leh tanya kat dia.adik akak kawin bulan 3 ni,dia yang jadi phothographer.k...tu je la yang akak dapat tolong.hehehe

AZ said...

thanks kak tini. nanti saya tengok blog dia. :)