Friday, August 14, 2009

Semoga yang selamat terus selamat.

Bermula sudaaaaaaaaaah semester baru.


Kepada pelajar-pelajar senior, Selamat Kembali !

Kepada pelajar-pelajar baru, Selamat Datang !


Harap-harap memang betul selamat semester akan datang ni. Jangan kena tutup sudah. Nanti lagi lambat aku habis. Sekarang tengah pening kepala disebabkan hal akademik aku. Ni semua sebab pihak atasan lah. Kalau mereka jalankan tugas mereka dengan betul dah tentu aku tak ada masalah macam sekarang ni. Bab duit tak payah cakap lah. Aku dah mula risau pasal tu dari tahun lepas lagi. Bulan 10 ni Abah dah pencen, berat pula rasa hati nak minta duit untuk bayar duit yuran.


Tu la, dulu suruh belajar betul betul buat main-main...
Dah nasiiiiiibbb. Tapi aku salahkan diri sendiri.


Blah la...

No comments: