Monday, August 3, 2009

Aku tetiba angau.



Lets find words that can sum up Ryan Giggs.


Remarkable
Talented
Excellent
Fantastic
Splendid
Dedicated
Best
Humble
Loyal
Committed
Determined
Ambitious
Spectacular
Great
Energetic

aaaaand last but not least..............

Hairy. Arrrr!


LOL.


And of course, not forgetting this word, LEGEND. A United legend that is.

***

Pertama kali aku kenal Giggs masa kat Johor. Sepupu aku memang die hard fan Man Utd. Jadi bila dia tengok gam MU aku adalah sekali dua tertengok juga. Masa tu zaman kegemilangan Cantona 7.


Masa tu pun umur aku berapa, dalam 6-7 tahun rasanya. Budak perempuan kecil, what do you expect bila tengok bola ? Mestilah tengok pemain-pemain kan ? Lol. Jadi, masa tu aku rasa semua pemain MU memang good looking. Terutama sekali Giggs lah. Maka dari saat itu, bila sebut MU dalam kepala aku keluar muka Giggs. Heh.


Giggs is not just about the looks. He is one damn good footballer ! You all probably knew that, of course.


Walaupun detik permulaan memang sebab muka dia, tapi lepas tu aku kagum dengan kehebatan dan kelincahan dia atas padang. (Skema sikit ayat aku...)


And from then on, I am an avid fan of the No.11, Ryan Giggs and Manchester United.



Jadi, aku setuju bila Giggs bersara baju No.11 tu pun di-bersarakan. Bukan calang-calang pemain boleh pakai nombor tu. 19 tahun dia bermain untuk MU. 19 tahun beb. How committed and loyal a player can be ?


Mungkin bila Giggs dah tua kerepot dan dah dapat gelaran Sir baru dikeluarkan balik nombor tu.


That's the least the team can do to honour his servitude.



Glory, glory Man Utd !

No comments: