Tuesday, December 7, 2010

Dia datang lagi.

Hari ni sudah masuk tahun baru. 1 Muharram 1432 Hijrah.


Tahun baru, buku baru, cerita baru. Tapi aku masih rasa sama. Tiada perasaan untuk mengubah keadaan semasa. Mungkin satu perkara, tapi perkara tu ambil masa. Dengan izin Allah, mungkin boleh dipercepatkan. Tapi itulah....kalau aku tak berusaha bersungguh-sungguh memang lambat laaaa.


Masih ingat lagi aku pernah meluahkan perasaan di sini ? Sampai sekarang aku masih belum berterus-terang dengan empunya diri. Sampai sekarang keberanian masih belum meresap masuk dalam diri aku. Nanti lah. Takut pula kalau berterus-terang akan membawa kepada satu keadaan yang pelik dan janggal bagi kami.




Layan je lah jiwang macam ni. Walaupun rasa tak best feeling seorang-seorang, tapi nak buat macam mana kan ? 


Bruno Mars, teman I okay malam ni ? Kita feeling sama-sama.
.


1 comment:

susudalambotol said...

I love Ibrahim Omar too! *nama Bruno Mars kalau masuk Islam. Haha*